Novice

V času vročinskih valov so prijetno ohlajeni in sveži prostori ključni za dobro počutje kupcev. Trgovci, kot sta Lidl in Spar, poudarjajo, da kakovost zraka neposredno vpliva na nakupovalno izkušnjo. Zato prezračevanje in hlajenje ne prepuščajo naključju, temveč redno vzdržujejo svoje sisteme. Partner pri tem je podjetje Astech, vodilni slovenski strokovnjak za servis klimatsko-prezračevalnih naprav. Njihova naloga je zagotoviti, da klimatski sistemi delujejo tiho, učinkovito in neopazno – tako, da kupci občutijo le udobje in svežino, nikoli pa težav z zrakom.

Več si lahko preberete na: https://www.dnevnik.si/promo/kako-trgovci-v-vrocinskem-valu-skrbijo-za-kupce-2749008/

Comments are closed.

Close Search Window

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katero koli spletno mesto, lahko v vašem brskalniku shrani ali pridobi informacije, večinoma v obliki piškotkov. Tu nadzirajte svoje osebne piškotke.


  • wordpress_gdpr_allowed_services
  • wordpress_gdpr_cookies_allowed
  • wordpress_gdpr_cookies_declined
  • wordpress_test_cookie

Piškotki, ki jih uporabljamo za analitične namene.
  • _gat_gtag_UA_199280941_1
  • _gid
  • _ga

Zavrni vse piškotke
Sprejmi vse piškotke